РОБОТА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ В УМОВАХ КАРАНТИНУ
Пандемія внесла несподівані корективи в роботу КЗ “Царичанська ЗОШ І-ІІІ ступенів» і змусила всіх терміново опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики. Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків. Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось терміновою потребою. У зв'язку з оголошенням карантину у КЗ “Царичанська ЗОШ І-ІІІ ступенів» навчання не зупинилося. Працюємо дистанційно. Уроки проводяться відповідно до розкладу занять в реальному часі. Вчителі використовують найпростіші засоби комунікації (голосові, текстові та відео-повідомлення через створені групи у Viber чи Telegram, окремі вчителі працюють в ZOOM). Але всі, без винятку, забезпечують якісну подачу навчального матеріалу з усіх предметів та мають реальний зворотний зв'язок з учнями. Вчителі тісно контактують з батьками учнів з метою мотивації та залучення дітей до навчання. В умовах карантину педагоги школи не тільки викладають уроки дистанційно, перевіряють рівень засвоєння навчального матеріалу, здійснюють корекцію розвитку дітей, а ще й у дистанційному режимі займаються виховною роботою з учнями, беруть участь у методичній роботі школи та працюють над власною самоосвітою. Так 13 травня 2020 року була проведена дистанційна педрада у КЗ «Царичанська ЗОШ І-ІІІ ступенів» через створену групу у Viber. У педраді взяли участь педагоги опорної школи та педагоги Царичанської філії І-ІІ ступенів і Лисківської філії І-ІІ ступенів. На чергу денну педради були винесені питання: про нормативно-правове забезпечення освітнього процесу, проведення підсумкового оцінювання та організоване завершення 2019-2020 н.р. в умовах карантину; самоосвіта вчителя та використання дистанційних технологій навчання в умовах карантину.
Учителі школи мали змогу познайомитися із особливостями проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 н.р. в умовах карантину, задати хвилюючі питання, отримати змістовні відповіді та спланувати роботу надалі.
Було погоджено самоосвітню роботу педагогів школи та взято вектор на наступну систематичну самоосвітню діяльність кожного учителя у міжатестаційний період.