Повідомлення про оголошення конкурсу
Повідомлення про оголошення конкурсу
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», виконком Царичанської селищної ради ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантної посади державного реєстратора Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Царичанської селищної ради.
Основні вимоги до кандидата: вища освіта не нижче ступеня спеціаліста за спеціальністю правознавство, вільне володіння державною мовою; стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора, не менше одного року; успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України/ сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку).
Повинен знати: Конституцію України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції", "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, реалізації визначених повноважень; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; правила ділового етикету; основи психології; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері, ділову мову; державну мову.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається за адресою: смт Царичанка, вул. 14 Гвардійської Дивізії, 10, або за тел.3-23-75.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають на ім’я голови конкурсної комісії виконкому селищної ради документи: заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби; заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками; дві фотокартки розміром 4 х 6 см; копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»; копію документа, який посвідчує особу; копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності). Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.