Інформація для громадян щодо актуалізації даних в Реєстрі територіальної громади
Інформація для громадян щодо актуалізації даних в Реєстрі територіальної громади
Що таке Реєстр територіальної громади (РТГ) ?
Це сучасна база даних, призначена для зберігання, обробки та використання інформації відповідно до вимог законодавства України для обліку осіб, які проживають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
Якщо простіше, це інформація про осіб, місце проживання яких зареєстроване на певній території.
Переваги внесення даних до РТГ
Мешканці, актуальні дані яких є внесені в Реєстр, зможуть не витрачати свій особистий час для отримання різного виду довідок, отримати через застосунок «ДІЯ» витяг місця реєстрації з актуальними даними, а також за спрощеною процедурою отримувати послуги.
В той же час, відсутність даних в РТГ в подальшому унеможливлює для громадян отримання електронних публічних послуг згідно ЗУ від 05.11.2021 року № 1871-ІХ “ Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні”.
Для чого потрібна актуалізація даних?
Реєстр територіальної громади наповнюється щоденно.
ЦНАП вносить зміни та оновлює дані в Реєстрі при зміні місця проживання, реєструючи місце проживання новонароджених дітей, реєструючи місце проживання особи.
Проте, залишається відсоток мешканців громади, дані яких змінились: наприклад, змінилось прізвище у зв’язку з одруженням, змінено паспорт громадянина України, але інформація в реєстрі залишилась попередньою.
Зокрема звертаємо увагу, що відомості про зареєстроване місце проживання малолітніх та неповнолітніх дітей також необхідно актуалізувати.
Адміністраторами ЦНАПу, в тому числі на віддалених робочих місцях у старостинських округах, проводиться уточнення та актуалізація даних про зареєстрованих осіб у кожному населеному пункті нашої громади.
Для перевірки існуючих електронних даних, за адресою вашого місця реєстрації, мешканцям Царичанської громади необхідно звернутися до Центру надання адміністративних послуг, з метою уточнення:
–чи всі зареєстровані у житловому приміщенні мешканці внесені до Реєстру;
–чи правильно занесені до Реєстру персональні дані мешканців;
–внести в базу даних неповнолітніх ( у разі відсутності).
Тільки після повної актуалізації даних в електронному Реєстрі жителі громади зможуть отримувати Витяг про місце реєстрації.
При зверненні для уточнення та актуалізації даних при собі потрібно мати оригінали документів:
-паспорт громадянина України (всіх зареєстрованих за даною адресою);
-ідентифікаційний код (всіх зареєстрованих);
-свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);
-правовстановлюючі документи на житло;
-будинкова книга (за наявності);
-свідоцтво про шлюб (при зміні прізвища).
Наразі з’явилась можливість отрамати дану послугу онлайн через портал Дія.
- зареєструйтесь або авторизуйтесь в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису.
- вкажіть, щодо кого ви хочете актуалізувати дані: себе чи дитини.
- перевірте коректність даних із реєстру та зазначте, що саме треба оновити.
- якщо дані про вас відсутні в реєстрі, вкажіть своє поточне або останнє задеклароване місце проживання.
- підпишіть заяву електронним підписом та очікуйте результат її розгляду.
Для внесенння даних офлайн звертайтесь за адресою: селище Царичанка, вул.Театральна, 16 г, Центр надання адміністративних послуг Царичанської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області.
Додаткова інформація за
+ 38(05690) 3-13-49 , +38(095)6265220