Царичанська громада
Дніпропетровська область, Дніпровський район

Звіт по Стратегії сталого розвитку Царичанської ТГ за 2023 рік

Дата: 15.01.2024 19:39
Кількість переглядів: 79

Звіт по Стратегії сталого розвитку Царичанської ТГ за 2023 рік. pdf

Звіт по Стратегії сталого розвитку Царичанської ТГ за 2023 рік.doc

 

 

 

 

Звіт громади з реалізації та актуалізації Стратегії сталого розвитку Царичанської селищної територіальної громади на 2017 – 2025 роки

Станом на: 01 січня 2024 року

 

 

  1. Огляд заходів, передбачених до реалізації в Стратегії  сталого розвитку Царичанської  селищної територіальної громади на 2017 – 2025 роки(всі заходи, зазначені в детальному плані заходів Стратегії, відповідно до операційних цілей):

 

 

Стратегічна ціль 1: Громада різноманітного та  екологічного підприємництва у сферах виробництва, переробки та всебічного обслуговування мешканців та приїжджих

 

 

Операційна ціль 1.1. Місцева система підтримки для створення та розвитку підприємництва та проекологічних внутрішніх та зовнішніх інвестицій

 

 

*

Діяльність/завдання

Стан реалізації **

Якщо завдання належить до групи «Не реалізовано – через воєнний стан», коротко вкажіть основні причини (наприклад, еміграція значної частини населення, воєнні шкоди та руйнування, фінансові ресурси, спрямовані на протидію наслідкам війни, відсутність підстав для реалізації  в умовах війни тощо). Якщо захід належить до групи «Не реалізовано – з інших причин», коротко їх вкажіть.

Завдання є актуальним і можливим до виконання в найближчі роки, враховуючи поточну ситуацію**

Завдання є актуальним, але неможливо / недоцільно його реалізувати в найближчі роки через поточну ситуацію**

 

Реалізовано

Не реалізовано

 

реалізовано повністю

на етапі реалізації / реалізується постійно

через воєнний стан

з інших причин

 

1.1.1.

Розробка із залученням громадськості та ухвалення місцевого просторового (генерального) плану ОТГ Царичанка

(1 документ з мапою розміщений на сайті ОТГ)

 

 

 

х

Відсутність різнопланових статистичних даних, списків, економічних показників тощо.

 

Співпраця з Державним картографо –геодезичним фондом України  та організаціями-розробниками місцевого просторового (генерального) плану щодо отримання модельного зображення території (електронне відображення карт, схем, космо-, аерозображень земної поверхні)

 

х

 

 

1.1.2.

Запровадження місцевої GIS (геоінформаційної системи) як інструменту управління розвитком громади

(Впроваджена ефективна система)

 

х

 

 

 

х

 

 

1.1.3.

Місцеве порозуміння для врівноваженого розвитку сільського господарства та диверсифікації підприємництва у громаді Царичанка 

(1 документ, мінімум 5 суб’єктів, щонайменше по 1 з кожної об’єднаної сільської ради)

 

 

 

 

х

Слабка інтеграція бізнес-середовища та громадська активність.

 

У рамках компоненту МЕР (Місцевого економічного розвитку) створена робоча група з місцевого економічного розвитку з включенням підприємців, фермерів, фінансових фахівців.

Реалізовані заходи Програми місцевого економічного розвитку (МЕР)  та Плану дій Царичанської селищної ради на 2019-2020 роки. У громаді створений  Діловий та культурний центр, який поділено на 4 функціональні зони:

зона 1 "Молодь" (playstation, настільні ігри, курси англійської, групи за інтересами, english club, програмування, м’які навички, оренда кімнати);

зона 2 "Історія" (туристичні маршрути, інтерактивна зона, відео контент, сувенірна зона);

зона 3 "Знання" (відкритий простір, кінопокази, вільні комп’ютери, читальний зал, творчі події, масові заходи, цифрова бібліотека, тренінги, семінари);

Зона 4 "Бізнес" ( ЦНАП -  "дозвільний центри для бізнесу",  адміністративні послуги громадянам та ВПО).

Діловий та культурний центр є комунікаційною площадкою для бізнесу, громадськості та влади, але не вирішує питання промоції  їх діяльності.

Тому у  рамках продовження заходів з МЕР буде облаштований медіацентр, який підвищить конкурентоздатність місцевих підприємців та самозайнятих осіб, а  владі допоможе у повній мірі реалізувати "право  бути почутими". Буде 100% забезпечено надання комплексу послуг з організації комунікаційно-рекламного процесу в громаді

 

 

х

 

 

 

Операційна ціль 1.2. Розвиток підприємництва, націленого на переробку сільськогосподарської продукції, та послуги, зокрема, туристичні продукти

 

1.2.1.

 

Створення  «Інкубатора та центру сприяння сільському підприємництву» (Coworking Space)

(Створений та обладнаний простір разом з записаною програмою та графіком діяльності)

х

 

 

 

 

 

 

 

1.2.2.

Інвентаризація та моніторинг типів культур та форм діяльності у сільському господарстві та переробці на території громади

(1 документ, також у електронній версії на сайті громади)

 

 

 

 

х

Слабка інтеграція бізнес-середовища та громадська активність.

 

Реалізовані заходи Програми місцевого економічного розвитку (МЕР)  та Плану дій Царичанської селищної ради на 2019-2020 роки. У громаді створений  Діловий та культурний центр, який поділено на 4 функціональні зони:

зона 1 "Молодь" (playstation, настільні ігри, курси англійської, групи за інтересами, english club, програмування, м’які навички, оренда кімнати);

зона 2 "Історія" (туристичні маршрути, інтерактивна зона, відео контент, сувенірна зона);

зона 3 "Знання" (відкритий простір, кінопокази, вільні комп’ютери, читальний зал, творчі події, масові заходи, цифрова бібліотека, тренінги, семінари);

Зона 4 "Бізнес" ( ЦНАП -  "дозвільний центри для бізнесу",  адміністративні послуги громадянам та ВПО)

 

 

х

 

1.2.3.

Інвентаризація та моніторинг потреб мешканців у сфері товарів та послуг

(1 документ, також у електронній версії на сайті громади)

 

 

 

х

Слабка інтеграція бізнес-середовища та громадська активність.

 

Реалізовані заходи Програми місцевого економічного розвитку (МЕР)  та Плану дій Царичанської селищної ради на 2019-2020 роки. У громаді створений  Діловий та культурний центр, який поділено на 4 функціональні зони:

зона 1 "Молодь" (playstation, настільні ігри, курси англійської, групи за інтересами, english club, програмування, м’які навички, оренда кімнати);

зона 2 "Історія" (туристичні маршрути, інтерактивна зона, відео контент, сувенірна зона);

зона 3 "Знання" (відкритий простір, кінопокази, вільні комп’ютери, читальний зал, творчі події, масові заходи, цифрова бібліотека, тренінги, семінари);

Зона 4 "Бізнес" ( ЦНАП -  "дозвільний центри для бізнесу",  адміністративні послуги громадянам та ВПО)

 

 

х

 

1.2.4.

Допомога у створенні модельних форм диверсифікації діяльності сільськогосподарських господарств

(Команда мінімум 15 осіб та мінімум 3 моделі готові до впровадження)

 

 

 

х

Слабка інтеграція бізнес-середовища та громадська активність.

 

У рамках компоненту МЕР (Місцевого економічного розвитку) створена робоча група з місцевого економічного розвитку з включенням підприємців, фермерів, фінансових фахівців.

Реалізовані заходи Програми місцевого економічного розвитку (МЕР)  та Плану дій Царичанської селищної ради на 2019-2020 роки. У громаді створений  Діловий та культурний центр, який поділено на 4 функціональні зони:

зона 1 "Молодь" (playstation, настільні ігри, курси англійської, групи за інтересами, english club, програмування, м’які навички, оренда кімнати);

зона 2 "Історія" (туристичні маршрути, інтерактивна зона, відео контент, сувенірна зона);

зона 3 "Знання" (відкритий простір, кінопокази, вільні комп’ютери, читальний зал, творчі події, масові заходи, цифрова бібліотека, тренінги, семінари);

Зона 4 "Бізнес" ( ЦНАП -  "дозвільний центри для бізнесу",  адміністративні послуги громадянам та ВПО).

Діловий та культурний центр є комунікаційною площадкою для бізнесу, громадськості та влади, але не вирішує питання промоції  їх діяльності.

Тому у  рамках продовження заходів з МЕР буде облаштований медіацентр, який підвищить конкурентоздатність місцевих підприємців та самозайнятих осіб, а  владі допоможе у повній мірі реалізувати "право  бути почутими". Буде 100% забезпечено надання комплексу послуг з організації комунікаційно-рекламного процесу в громаді

 

 

 

х

 

1.2.5.

Організація семінарів для працівників сільського господарства та підприємців, стажувань у екологічних господарствах, у садибах «зеленого туризму» тощо

(Мінімум 20 осіб, що закінчили навчання або пройшли стажування)

 

х

 

 

 

х

 

 

 

Операційна ціль 1.3. Розвиток різноманітних форм бізнесової співпраці та кооперації місцевих підприємців

 

1.3.1.

Заснування двох асоціацій -  фермерів та підприємців

(2 асоціації)

 

 

 

х

Відсутність мотивації до спільної діяльності та відповідного досвіду.

 

Визначена відповідальна  особа серед фермерів та підприємців, яка буде займатися підготовкою до створення об’єднань  (голова фермерського господарства "Вікторія")

 

х

 

 

1.3.2.

Заснування, різнорідних юридично та організаційно, сучасних виробничих та обслуговуючих кооперативів 

(Щонайменше один організований та працюючий кооператив)

 

 

 

х

Слабка інтеграція бізнес-середовища та громадська активність.

Відсутність мотивації до спільної діяльності та відповідного досвіду.

 

У громаді створений  Діловий та культурний центр, який поділено на 4 функціональні зони:

зона 1 "Молодь" (playstation, настільні ігри, курси англійської, групи за інтересами, english club, програмування, м’які навички, оренда кімнати);

зона 2 "Історія" (туристичні маршрути, інтерактивна зона, відео контент, сувенірна зона);

зона 3 "Знання" (відкритий простір, кінопокази, вільні комп’ютери, читальний зал, творчі події, масові заходи, цифрова бібліотека, тренінги, семінари);

Зона 4 "Бізнес" ( ЦНАП -  "дозвільний центри для бізнесу",  адміністративні послуги громадянам та ВПО).

Діловий та культурний центр є комунікаційною площадкою для бізнесу, громадськості та влади, але не вирішує питання промоції  їх діяльності.

Тому у  рамках продовження заходів з МЕР буде облаштований медіацентр, який підвищить конкурентоздатність місцевих підприємців та самозайнятих осіб, а  владі допоможе у повній мірі реалізувати "право  бути почутими". Буде 100% забезпечено надання комплексу послуг з організації комунікаційно-рекламного процесу в громаді

 

х

 

 

 

Операційна ціль 1.4. Розвиток регіональної та міжнародної  економічної співпраці

 

1.4.1.

Налагодження співпраці з українськими та міжнародними організаціями, що сприяють розвитку екологічних форм господарювання

(Щонайменше 5 листів про наміри)

 

 

 

х

Існують певні перестороги щодо можливостей забезпечити рівнозначність співпраці через обмеженість власних ресурсів суб’єктів громади

 

х

 

 

1.4.2.

Налагодження співпраці з вищими навчальними закладами, організація практик для студентів на території громади

(Угоди з щонайменше 2 вузами, принаймні 2 практиканти щорічно)

 

х

 

 

 

х

 

 

1.4.3.

Налагодження співпраці з туристичними організаціями, спільне створення туристичних продуктів

(Порозуміння з мінімум 3 туристичними агентствами та створені мінімум 3 нові туристичні продукти)  

 

х

 

 

 

х

 

 

1.4.4.

Участь у виставках, ярмарках, торгівельних місіях та конференціях

(Раз у квартал участь у загальноукраїнській події, раз на рік - у міжнародній)

 

 

 

х

Обмеженість заходів під час дії воєнного стану в Україні

 

Недостатньо розвинутий туристичний продукт , бренд-бук, та інші види діяльності, які можна було б представляти на виставках, ярмарках, торгівельних місіях та конференціях.

 

Розробка бренд буку і промоція туристичних маршрутів

 

 

х

 

 

 

Стратегічна ціль 2: Згуртована громада, яка захищає інтереси всіх суб’єктів - сіл, мешканців - свідомих своєї самобутності, які компетентно та ефективно співпрацюють для розвитку та високої якості

 

 

Операційна ціль 2.1. Зростання суспільних та громадських компетенцій мешканців громади Царичанка та залучення їх до процесу ухвалення рішень у громаді

 

2.1.1.

Створення та діяльність Клубу громадського діалогу та громадянської освіти

(1 документ підписаний 20 особами; мінімум 8 зустрічей щороку, з чого половина у селах поза Царичанкою)

х

 

 

 

 

х

 

 

2.1.2.

Створення Ради з питань рівного трактування та запобігання дискримінації при виконкомі ради громади

(Рада з положенням та програмою діяльності)

х

 

 

 

 

 

 

 

2.1.3.

Підтримка для створення, функціонування та співпраці місцевих громадських організацій

(1 рішення, мінімум 9 нових організацій

х

 

 

 

 

х

 

 

2.1.4.

Залучення мешканців до участі у формуванні бюджету громади та громадських консультаціях

(Мінімум 5 консультаційних зустрічей щорічно– по одній на території  кожної колишньої сільської ради)

 

х

 

 

 

Х

 

 

2.1.5.

Щорічні Дні місцевого самоврядування у поєднані з промоцією знань про самоврядування та конкурсами громадянських вмінь

(Дні місцевого самоврядування кожного року в іншій місцевості)

 

х

 

 

 

х

 

 

2.1.6.

Стипендії для креативної молоді для покриття витрат на участь у навчаннях та конференціях загальноукраїнського або міжнародного рівня

(Положення, Фонд, мінімум 5 різних стипендій щорічно)

 

 

 

х

Незначний досвід в організації дій для заохочення креативної молоді.

 

Допомога надається ситуативним залученням спонсорських коштів

 

х

 

 

 

Операційна ціль 2.2.Інтеграція та самобутність об’єднаної громади – розвиток спеціалізації сіл громади Царичанка

 

2.2.1.

Підтримка створення об’єднань шанувальників власних сіл

(4 нові об’єднання)

 

х

 

 

Фактично об’єднання шанувальників власних сіл існують, але не формалізовані

х

 

 

2.2.2.

Реалізація загально громадських культурних, спортивних та ін. подій у різних населених пунктах громади

(5 подій щорічно)

 

х

 

 

 

х

 

 

 

Операційна ціль 2.3. «Прозора Царичанка» – структури та процедури виконкому відкриті до участі громадськості

 

2.3.1.

Створення системи підвищення кваліфікацій службовців місцевого самоврядування 

(План та регламент участі, річний графік підвищення кваліфікацій. Щорічно у навчаннях бере участь мінімум 30% працюючих працівників)

х

 

 

 

 

х

 

 

2.3.2.

Публічна інформація: «Звідки громада має гроші та на їх витрачає?»

(1 брошура на рік у паперовій та електронній версії)

 

 

х

 

Обмежене фінансування через військову агресією російської федерації проти України та введенням воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 за                  № 64/2022 року

 

 

х

 

 

Операційна ціль 2.4. Розвиток сучасної та ефективної суспільної комунікації у громаді та громади зі світом

 

2.4.1.

Сучасна, функціональна та інтерактивна інтернет-сторінка громади 

(Сторінка громади, яка систематично оновлюється та 5 підсторінок для сіл)

х

 

 

 

Є потреба в розміщені на сайті короткої презентації про громаду на англійській мові

 

х

 

 

2.4.2.

Зони вільного доступу до Інтернету

(Мінімум 5 зон поза Царичанкою)

х

 

 

 

 

 

 

 

2.4.3.

Комп’ютерні курси для людей похилого віку 60+

(Мінімум 2 курси щорічно)

 

х

 

 

 

х

 

 

 

Стратегічна ціль 3: Сучасна дорожня та комунальна інфраструктура, підтримка і розвиток галузі охорони здоров’я та соціального захисту сприяють здоровому, безпечному та комфортному життю

 

 

Операційна ціль 3.1.  Доступні та якісні медичні послуги

 

3.1.1.

Розбудова та матеріально-технічне забезпечення закладів охорони здоров’я

(Відремонтоване приміщення дитячого відділення на 10 ліжок - 1, проведена реконструкція майнового комплексу закладів охорони здоров’я – 2, 1 укладена угода)

 

 

 

х

Обмежене фінансування через військову агресією російської федерації проти Украї-ни та введенням воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 за                  № 64/2022 року.

 

Пошук джерел фінансування за проектами: "Реконструкція майна Царичанської АЗПСМ КНП "Царичанський ЦПМСД" Царичанської селищної ради за адресою: вул.Царичанська,134А,  Царичанського району Дніпропетровської області. Проект енергоефективності  (11416,246 тис.грн) та

"Реконструкція майна комунального закладу "Царичанська центральна районна лікарня" Дніпропетровської обласної ради за адресою: вул.Царичанська,134 А, Царичанського району Дніпропетровської області. Проект енергоефективності"  (23364,564 тис.грн).

 

Є потреба в зміні опису продукту, а саме виключення «відремонтоване приміщення дитячого відділення на 10 ліжок»

 

х

 

 

3.1.2.

Створення системи заохочень для працевлаштування у громаді необхідних медичних кадрів

(Мінімум 1 стажер та 1 практикант щороку; 10 службових квартир)

 

 

 

х

Реконструкція будівлі колишньої лікарні під службове житло для лікарів потребує значних фінансових інвестицій.

Є потреба в заміні описі продукту ( наприклад, надати в оренду житло набуте у комунальну власність селищної ради від  майна відумерлої спадщини та безхазяйного майна)

х

 

 

3.1.3.

Сприяння населенню у отриманні послуг вторинної ланки медичної допомоги

(Консультаційно-діагностичний центр - 1)

х

 

 

 

 

 

 

 

 

Операційна ціль 3.2. Підвищення якості комунальних послуг на основі розвитку комунальної інфраструктури

 

3.2.1.

Створення комунального підприємства та його матеріально-технічне забезпечення

(Створене, оснащене, укомплектоване кадрами комунальне підприємство

х

 

 

 

 

 

 

 

3.2.2.

Покращення постачання питною водою, моніторинг та підвищення її якості

(Проведені ремонтні роботи відповідно до наявної проектно-конструкторської документації; ведеться систематичний моніторинг якості питної води в громаді з оприлюдненням результатів на інтернет-сторінці громади)

 

х

 

 

 

х

 

 

3.2.3.

Покращення системи водовідведення та очищення стоків

(Проведено технічне поточне обслуговування системи очищення стоків у Царичанці, щонайменше 1 просвітницька акція, яка охоплює всю територію громади щороку)

 

 

 

 

х

 

х

 

 

3.2.3.

Покращення системи водовідведення та очищення стоків

(Проведено технічне поточне обслуговування системи очищення стоків у Царичанці, щонайменше 1 просвітницька акція, яка охоплює всю територію громади щороку)

 

 

 

 

х

У 2012 році на баланс Царичанської селищної ради прийнято об’єкт незавершеного будівництва "Реконструкція очисних споруд каналізації смт Царичанка І етап", який знаходиться по вул.Івана Мазепи.

 

Для введення в експлуатацію об’єкта потрібна реалізація ІІ етапу проекту, який потребує перерахунку ПКД та пошуку джерел фінансування.

Просвітницьку кампанія пропонується провести в 2024 році

 

х

 

 

3.2.4.

Енергозбереження для економії бюджетних коштів та підвищення комфортності життя

(Положення про енергомоніторнг — 1 документ, ремонтні роботи із заходами енергозбереження –щонайменше 4 об’єкти, розділи «енергоефективність» у проектах ремонтно-реконструкційних робіт)

 

х

 

 

 

х

 

 

3.2.5.

Розвиток ОСББ та інших форм управління обслуговуванням багатоквартирного житла

(Навчально-консультативні та заохочувальні заходи для сприяння ОСББ та іншим формам управління — щонайменше 2 на рік)

 

х

 

 

Слабка  активність членів ОСББ.

 

Прийнята Програма реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2021-2024 роки від                                    25 листопада 2020 року № 33-2/VIIІ, де виокремлено підрозділ про ОСББ.

 

Загальна сума фінансування проведення робіт на 4 роки становить 100 тис.грн

х

 

 

3.2.6.

Упорядкування кладовищ в громаді

(Акт обстеження місць поховань в громаді - 1 документ, оприлюднений, щонайменше на офіційному сайті громади нормативний документ, схвалений радою громади, про поховання та утримання кладовищ на території громади — 1 документ)

 

 

 

х

Відсутність нормативної документації поховань та утримання кладовищ на території громади.

 

Доцільно розпочати зі створення тимчасової депутатської комісії із залученням фахівців санітарної служби, екологів, архітектора

х

 

 

3.2.7.

Утримання та благоустрій об'єктів інфраструктури центральної частини смт Царичанка

(Проведено ремонтні роботи та благоустрій прилеглих територій щонайменше на 7 об'єктах інфраструктури центральної частини смт Царичанка)

 

х

 

 

Слабка  активність власників або/та користувачів підприємств, установ, організацій, ФОП.

 

Активізація роботи уповноважених осіб на складання  приписів та протоколів за порушення правил благоустрою населених пунктів (ст.152 КУпАП)

 

х

 

 

3.2.8.

Забезпечення регулярного транспортного сполучення з центром смт Царчанка

(Організовано рух 5 автобусних маршрутів, забезпечено пасажиропотік до 15,6 тис.пасажирів на рік)

 

х

 

 

 

х

 

 

 

Операційна ціль 3.3. Відновлення доріг та публічного простору

 

3.3.1.

Паспортизація вулиць та доріг

80 відсотків вулиць та доріг комунальної власності мають паспорти відповідно до законодавства

 

х

 

 

Дороги комунальної власності проінвентаризовані та поставлені на баланс селищної ради.

В Акті оприбуткування зазначені усі технічні параметри доріг

Паспорти відсутні

 

Залучення ліцензованих землевпорядних організацій для виготовлення паспортів вулиць та доріг комунальної власності відповідно до законодавства

 

х

 

 

3.3.2.

Капітальні та поточні ремонти доріг та вулиць, інвентаризація та ремонт мостів

(12 відремонтованих вулиць, реєстр мостових переправ)

 

х

 

 

Обмежене фінансування капітальних видатків через військову агресією російської федерації проти Украї-ни та введенням воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 за № 64/2022 року.

х

 

 

3.3.3.

Впорядкування адресного господарства, дорожніх покажчиків та дорожніх знаків на дорогах комунальної власності

(Вимоги та рекомендації до зовнішнього вигляду (дизайну) адресного господарства Царичанської громади — 1 документ, Програма впорядкування адресного господарства Царичанської громади – 1 документ)

 

 

 

х

Потребують перегляду Правила благоустрою території громади.

 

Вивчається питання включення регламенту та вимог позначення на території громади до Правил благоустрою території громади

х

 

 

3.3.4.

Розвиток вуличної інфраструктури

(Тротуари вздовж траси)

 

 

 

х

Обмежене фінансування капітальних ви-датків через військову агресією російської федерації проти України та введенням воєнного стану Указом Президента Украї-ни від 24.02.2022 за № 64/2022 року.

 

У 2019 році:

Виготовлено ПКД.

У 2022 році:

перерахунок ПКД та капітальний ремонт тротуарів вздовж вул. Царичанська смт  Царичанка та  міжквартальних під’їзних шляхів по вул. Царичанська  смт Царичанка

х

 

 

3.3.5.

Облаштування місць відпочинку в населених пунктах громади

(Щонайменше 4 облаштованих місця для відпочинку поза Царичанкою)

 

х

 

 

 

х

 

 

 

Операційна ціль 3.4. Налагоджена та ефективна система соціального захисту

 

3.4.1.

Створення закладу соціальної допомоги для незахищених категорій населення

(1 створений осередок соціальної допомоги)

х

 

 

 

 

 

 

 

3.4.2.

Створення сім'ї патронатного виховання

(1 діюча сім'я патронатного виховання)

 

х

 

 

 

 

 

 

 

3.4.3.

Створення умов для легкого та безпечного доступу громадян з інвалідністю до громадських об’єктів на території громади

(Програма полегшення доступу громадян з інвалідністю - 1 документ; пристосування, які полегшують доступ до громадських об’єктів)

 

 

 

х

Ведеться накопичення пропозицій для створення програмного документу

 

х

 

 

3.4.4.

Соціальна допомога та соціальна реабілітація учасників бойових дій

(Послуги з психологічної допомоги учасникам бойових дій у системі надання медичних послуг)

 

 

х

 

 

 

х

 

 

 

Операційна ціль 3.5. Безпека життя у громаді

 

3.5.1.

Розвиток мереж вуличного освітлення в населених пунктах громади

(На 6 вулицях громади виконана реконструкція вуличного освітлення)

 

х

 

 

 

х

 

 

3.5.2.

Створення центру безпеки у громаді

(Утворений та оснащений Центр безпеки в с. Преображенка)

 

 

 

х

Обмежене фінансування капітальних ви-датків через військову агресією російської федерації проти України та введенням воєнного стану Указом Президента Украї-ни від 24.02.2022 за № 64/2022 року.

 

х

 

 

3.5.3.

Налагодження системи оповіщення щодо надзвичайних ситуацій

(Регламент оповіщення населення про надзвичайні ситуації)

 

х

 

 

 

 

 

 

 

Операційна ціль 3.6. Підтримка проекологічних та профілактичних ініціатив мешканців

 

3.6.1.

Моніторинг зелених насаджень, збільшення їх площ

(Положення про моніторинг зелених насаджень — 1 документ та Програма охорони та збільшення площ зелених насаджень)

 

 

х

 

Ведеться накопичення пропозицій для створення програмного документу

 

х

 

 

3.6.2.

Підвищення екологічної самосвідомості мешканців в діяльності для збереження чистоти довкілля

(Акції «Прибирання Світу» та «Чисте Приорілля» з визначеною тематикою)

 

 

х

 

 

 

х

 

 

3.6.3.

Заходи зі збереження ріки Оріль, інших водних та природних об’єктів громади

(Спільна місцева програма захисту річки Оріль та водних ресурсів Приорілля, питання захисту річки Оріль внесені до відповідних програм Дніпропетровської та Полтавської областей)

 

 

 

 

х

Виконавчим комітетом Царичанської селищної ради направлені до Дніпровської ВРДА пропозиції щодо збереження р.Оріль та інших водних об'єктів

х

 

 

 

Операційна ціль 3.7. Розвиток сучасної інфраструктури та методів поводження з побутовими відходами

 

3.7.1.

Система збирання, переробки та утилізації твердих побутових відходів

(Схема санітарної очистки — 1 документ)

 

х

 

 

Схема очищення території – відсутня.

 

Укладені договори на вивезення твердих побутових відходів: населення – 1300; інші споживачі – 62.

Збирання та вивіз ТПВ здійснює КП "Царичанське ВОЖКГ" Царичанської селищної ради. Розміщення та захоронення відходів відбувається на паспортизованому полігоні (4,6 га), яке розташоване в  с. Івано–Яризівка (7 км від  смт Царичанка)

х

 

 

3.7.2.

Станція сортування ТПВ на території громади Царичанка

(Станція сортування ТПВ - 1)

 

 

 

х

Передбачає плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля.

 

х

 

 

3.7.3.

Майданчики, облаштовані контейнерами для роздільного збирання сміття, в населених пунктах громади

(Схема розташування майданчиків для збирання твердих побутових відходів - 1 документ)

 

 

 

х

Схема розташування майданчиків для роздільного збирання твердих побутових відходів – відсутня.

 

Контейнерів для роздільного збирання ТПВ немає

 

х

 

3.7.4.

Виховання культури поводження із відходами

(Щонайменше 5 заходів щорічно)

 

 

х

 

 

 

х

 

 

 

Стратегічна ціль 4: Розвинений та креативний простір освіти, культури, спорту та відпочинку задовольняє потреби мешканців, приваблює туристів та партнерів ззовні

 

 

Операційна ціль 4.1. Залучення молоді до громадського та економічного життя у громаді, створення умов для гарного старту у життя

 

4.1.1.

Створення житлових умов для молодих фахівців, працівників установ та організацій необхідних для громади та їхніх сімей

(Реєстр – база даних систематично оновлюється; положення – документ оприлюднений на інтернет-сторінці громади)

 

х

 

 

 

х

 

 

4.1.2.

Створення системи сприяння обдарованим учням та молодим працівникам з громади для підвищення їхніх  кваліфікацій

(Розроблений, ухвалений радою та впроваджений документ)  

 

 

 

х

Відсутня система сприяння учням та молодим працівникам, які бажають підвищувати свої кваліфікації для більш ефективної публічної служби в громаді.

 

Було б  доцільним надання пільг для молодих фахівців, які бажають навчатися без відриву  від роботи та/або  укладання угод з абітурієнтами, які обирають необхідні для громади спеціальності.

Практикується надання грошових премій випускникам-медалістам.

 

Примітка – передбачені заходи є частиною декількох цільових програм селищної ради, а не зібрані в одному документі 

 

х

 

 

 

Операційна ціль 4.2. Формування та розвиток туристичного потенціалу громади

 

4.2.1.

Розвиток інфраструктури гостинності

(6 агротуристичних садиб, кемпінг, 3 місця для паркування)

 

х

 

 

 

х

 

 

4.2.2.

Опрацювання та впровадження туристичних маршрутів на території громади

(3 марковані туристичні маршрути)

х

 

 

 

 

Х

 

 

4.2.3.

Розробка, узгодження, впровадження та промоція туристичної  марки (бренду) громади

(Марка – повний пакет документації)

х

 

 

 

 

х

 

 

4.2.4.

Промоція туристичного потенціалу громади

(Буклет про туристичні атракції громади, карта, Інтернет-сторінка, стенд на туристичному ярмарку)

 

х

 

 

Є потреба у переформулювані завдання та розширені  опису продукту виконання завдань (наприклад, інформація в соціальних мережах)

 

х

 

 

 

Операційна ціль 4.3.Підвищення ефективності культурної інфраструктури у поєднанні з інтенсифікацією креативної участі мешканців у створенні культурних подій

 

4.3.1.

Створення оптимальної для задоволення потреб мешканців мережі закладів культури та розвиток їх матеріально-технічної бази

(Царичанський центр культури з 4 філіями у селах)

 

х

 

 

 

х

 

 

4.3.2.

Розвиток фестивального руху в громаді

(Програма розвитку фестивального руху в Царичанській громаді — 1 документ, доступна на інтернет-сторінці громади)

х

 

 

 

 

 

х

 

4.3.3.

Розвиток різних форм дозвілля для літніх людей

(План діяльності за напрямком “60+” Царичанського центру культури  та дозвілля — 1 документ)

х

 

 

 

Є потреба у переформулювані опису продукту виконання завдань на підставі переліку заходів із затвердженого плану діяльності

 

х

 

 

4.3.4.

Реконструкція центральної площі та паркової зони у центрі Царичанки

(Відкрита зона рекреації та суспільної інтеграції у центрі Царичанки)

х

 

 

 

Є потреба у переформулювані опису продукту виконання завдання (наприклад, «Розвиток мережі громадських просторів»)

 

х

 

 

 

Операційна ціль 4.4.Розвиток мережі освітніх закладі, яка відповідає потребам дітей та дорослих, а також демографічно-економічній ситуації у громаді

 

4.4.1.

Формування мережі навчальних та навчально-виховних закладів у громаді

(Мережа навчальних закладів ОТГ Царичанка – 1 документ)

х

 

 

 

Згідно діючого законодавства заклади освіти   перепрофільовані  в ліцеї

х

 

 

4.4.2.

Розвиток матеріально-технічної бази навчальних закладів   

(Ремонти на 9 об’єктах)

 

х

 

 

 

х

 

 

4.4.3.

Розвиток творчого потенціалу учнівської молоді громади

(Розширена мережа гуртків і відділень закладів позашкільної освіти)

 

х

 

 

Є потреба в розширені опиус продукту (наприклад, відвідування дітьми гуртків і закладів позашкільної освіти)

х

 

 

4.4.4.

Сприяння розвитку громади через впровадження засад освіти для інновацій STEM  (Science, Technology, Engineering, Mathematics).

(Впроваджена програма «STEM для інновацій» - 1 документ)

х

 

 

 

 

х

 

 

 

Операційна ціль 4.5. Покращення якості та розвиток спортивної інфраструктури та зростання спортивної активності мешканців

 

4.5.1.

Розвиток  багатофункціональної спортивної інфраструктури в населених пунктах громади та вдосконалення її матеріально-технічної бази

(План розвитку – 1 документ узгоджений між організаціями та з владою громади; мінімум 3 об’єкти у 3 населених пунктах відремонтовані, впорядковані та здані в експлуатацію)

х

 

 

 

 

 

 

 

4.5.2.

Реконструкція стадіону «Діброва»

(Реконструйований, відновлений та оснащений стадіон)

 

х

 

 

 

х

 

 

4.5.3.

Залучення різних верств населення до занять спортом в різних населених пунктах

(Мінімум 2 масштабні заходи у рік)  

 

х

 

 

 

х

 

 

4.5.4.

Підтримка найбільш спортивно обдарованої молоді

(3 досвідчених зовнішніх тренери співпрацюють з громадою. Впроваджена система підтримки здібних спортсменів. Щонайменше 1 спортивна подія регіонального масштабу щороку)

 

х

 

 

 

х

 

 

                     

*Порядковий № заходу зі Стратегії розвитку (Плану дій)

**Поставте позначку «Х» у відповідних клітинках

 

Начальник відділу з питань розвитку економіки та інвестицій                                                                         О.М.Євтушенко

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь