Царичанська громада
Дніпропетровська область, Дніпровський район

Звіт з реалізації Стратегії розвитку Царичанської територіальної  громади 2021 рік

Дата: 08.11.2021 08:47
Кількість переглядів: 19

 

Моніторинговий_звіт_з_реалізації_Стратегії_сталого_розвитку_Царичанської

Розпорядження_про_затвердження_Моніторингового_звіту_2021

 

 

Звіт з реалізації Стратегії розвитку Царичанської територіальної  громади

Станом на: 08.11.2021

(актуалізованої Стратегії, зі змінами затвердженими рішенням сесії від 10.02.2021 №271-4/VII)

 

 

1. Аналіз заходів, передбачених до реалізації в Стратегії (всі позиції, зазначені в детальному плані заходів Стратегії):

 

 

 

Стратегічна ціль 1: Громада різноманітного та  екологічного підприємництва у сферах виробництва, переробки та всебічного обслуговування мешканців та приїжджих

 

Операційна ціль 1.1. Місцева система підтримки для створення та розвитку підприємництва та проекологічних внутрішніх та зовнішніх інвестицій

 

 

 

Якщо завдання не реалізується/ не реалізовано, з якими проблемами зіштовхнулися при його реалізації; способи їх вирішення

Чи діяльність / захід є актуальним в оновленій стратегії

реалізовано повністю

на етапі реалізації/ реалізується постійно

не реалізується/ не реалізовано

  1.  

Розробка із залученням громадськості та ухвалення місцевого просторового (генерального) плану ОТГ Царичанка

(1 документ з мапою розміщений на сайті ОТГ)

 

 

 

Відсутність різнопланових статистичних даних, списків, економічних показників тощо.

 

Співпраця з Державним картографо –геодезичним фондом України  та організаціями-розробниками місцевого просторового (генерального) плану щодо отримання модельного зображення території (електронне відображення карт, схем, космо-, аерозображень земної поверхні)

 

 

 

 

так

  1.  

Запровадження місцевої GIS (геоінформаційної системи) як інструменту управління розвитком громади

(Впроваджена ефективна система)

 

 

 

 

так

  1.  

Місцеве порозуміння для врівноваженого розвитку сільського господарства та диверсифікації підприємництва у громаді Царичанка 

(1 документ, мінімум 5 суб’єктів, щонайменше по 1 з кожної об’єднаної сільської ради)

 

 

 

Слабка інтеграція бізнес-середовища та громадська активність.

 

У рамках компоненту МЕР (Місцевого економічного розвитку) створена робоча група з місцевого економічного розвитку з включенням підприємців, фермерів, фінансових фахівців. Розроблена Програма місцевого економічного розвитку (МЕР)  та План дій Царичанської селищної ради на 2019-2020 роки. Заходи програми реалізовані, зокрема у липні 2021 року відбулося офіційне відкриття проекту "Створення інформаційно-ресурсної зони туризму "Путівник Царичанською  громадою" Ділового та культурного  центру Царичанської селищної громади.

Царичанська ТГ  є підписантом ініціативи ЄС "Мери за економічне зростання", результатом якого стала розробка плану місцевого економічного розвитку громади на  3 роки та його погодження Світовим банком. План є логічним продовженням та цінним доповненням до затвердженого проекту МЕР у рамках DOBRЕ ,  бо: 1) доповнили   заходи  щодо  перспективного розростання сфери  туризму у громаді, збереження історичної спадщини та її промоція на ринку туристичних послуг; 2)доповнили заходи щодо покращення умов  ведення бізнесу та продукування й реалізації ідей для підвищення доданої вартості місцевої продукції, кращого розуміння власних конкурентних переваг та пошуку можливостей їх посилення у конкурентних умовах

 

 

 

Рекомендовано перенести терміни виконання завдань до 2025 року та розширити опис продукту виконання завдань (наприклад, просвітницька діяльність)

 

так

 

Операційна ціль 1.2. Розвиток підприємництва, націленого на переробку сільськогосподарської продукції, та послуги, зокрема, туристичні продукти.

  1.  

Створення  «Інкубатора та центру сприяння сільському підприємництву» (Coworking Space)

(Створений та обладнаний простір разом з записаною програмою та графіком діяльності)

 

 

 

Рекомендовано змінити опис завдання

так

  1.  

Інвентаризація та моніторинг типів культур та форм діяльності у сільському господарстві та переробці на території громади

(1 документ, також у електронній версії на сайті громади)

 

 

 

Слабка інтеграція бізнес-середовища та громадська активність.

 

У рамках компоненту МЕР (Місцевого економічного розвитку) реалізовано проект по створенню чотирьох об’єднаних просторів ділового та культурного центру громади на базі Публічної бібліотеки Царичанської селищної ради, серед них:

зона 3 "Знання" (відкритий простір, кінопокази, вільні комп’ютери, читальний зал, творчі події, масові заходи, цифрова бібліотека, тренінги, семінари);

Зона 4 "Бізнес" (місця для роботи, консультації, стажування, професійна орієнтація, проекти МТД, оренда кімнати, тренінги, семінари)

 

так

  1.  

Інвентаризація та моніторинг потреб мешканців у сфері товарів та послуг

(1 документ, також у електронній версії на сайті громади)

 

 

 

Слабка інтеграція бізнес-середовища та громадська активність.

 

У рамках компоненту МЕР (Місцевого економічного розвитку) реалізовано проект по створенню чотирьох об’єднаних просторів ділового та культурного центру громади на базі Публічної бібліотеки Царичанської селищної ради, серед них:

зона 3 "Знання" (відкритий простір, кінопокази, вільні комп’ютери, читальний зал, творчі події, масові заходи, цифрова бібліотека, тренінги, семінари);

Зона 4 "Бізнес" (місця для роботи, консультації, стажування, професійна орієнтація, проекти МТД, оренда кімнати, тренінги, семінари)

Рекомендовано доповнити опис продукту виконання завдань (наприклад, документ, що описує теперішній стан та план постійного моніторингу на наступні роки, розроблений студентом-практиком відповідної кваліфікації або/та на підставі онлайн опитувань)

 

так

  1.  

Допомога у створенні модельних форм диверсифікації діяльності сільськогосподарських господарств

(Команда мінімум 15 осіб та мінімум 3 моделі готові до впровадження)

 

 

 

Слабка інтеграція бізнес-середовища та громадська активність.

 

У рамках компоненту МЕР (Місцевого економічного розвитку) реалізовано проект по створенню чотирьох об’єднаних просторів ділового та культурного центру громади на базі Публічної бібліотеки Царичанської селищної ради, серед них:

зона 3 "Знання" (відкритий простір, кінопокази, вільні комп’ютери, читальний зал, творчі події, масові заходи, цифрова бібліотека, тренінги, семінари);

Зона 4 "Бізнес" (місця для роботи, консультації, стажування, професійна орієнтація, проекти МТД, оренда кімнати, тренінги, семінари)

 

 

так

  1.  

Організація семінарів для працівників сільського господарства та підприємців, стажувань у екологічних господарствах, у садибах «зеленого туризму» тощо

(Мінімум 20 осіб, що закінчили навчання або пройшли стажування)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

так

 

Операційна ціль 1.3. Розвиток різноманітних форм бізнесової співпраці та кооперації місцевих підприємців

  1.  

Заснування двох асоціацій -  фермерів та підприємців

(2 асоціації)

 

 

 

Відсутність мотивації до спільної діяльності та відповідного досвіду.

Визначена відповідальна  особа серед фермерів та підприємців, яка буде займатися підготовкою до створення об’єднань  (голова фермерського господарства "Вікторія")

 

так

  1.  

Заснування, різнорідних юридично та організаційно, сучасних виробничих та обслуговуючих кооперативів 

(Щонайменше один організований та працюючий кооператив)

 

 

 

Слабка інтеграція бізнес-середовища та громадська активність.

Відсутність мотивації до спільної діяльності та відповідного досвіду.

У рамках компоненту МЕР (Місцевого економічного розвитку) реалізовано проект по створенню чотирьох об’єднаних просторів ділового та культурного центру громади на базі Публічної бібліотеки Царичанської селищної ради, серед них:

зона 3 "Знання" (відкритий простір, кінопокази, вільні комп’ютери, читальний зал, творчі події, масові заходи, цифрова бібліотека, тренінги, семінари);

Зона 4 "Бізнес" (місця для роботи, консультації, стажування, професійна орієнтація, проекти МТД, оренда кімнати, тренінги, семінари

так

 

Операційна ціль 1.4. Розвиток регіональної та міжнародної  економічної співпраці

  1.  

Налагодження співпраці з українськими та міжнародними організаціями, що сприяють розвитку екологічних форм господарювання

(Щонайменше 5 листів про наміри)

 

 

 

Існують певні перестороги щодо можливостей забезпечити рівнозначність співпраці через обмеженість власних ресурсів суб’єктів громади

 

так

  1.  

Налагодження співпраці з вищими навчальними закладами, організація практик для студентів на території громади

(Угоди з щонайменше 2 вузами, принаймні 2 практиканти щорічно)

 

 

 

Практики проходять переважно на підставі усних домовленостей між керівництвом навчальних кафедр вузів та керівниками установ громади.

 

Робота з вищими навчальними закладами потребує систематизації та формалізації у вигляді угод. Є певні формальні перепони, пов’язані із вимогою передбачати в таких угодах взаємну фінансову відповідальність. Відповідальний – загально-організаційний відділ виконавчого комітету Царичанської селищної ради

так

  1.  

Налагодження співпраці з туристичними організаціями, спільне створення туристичних продуктів

(Порозуміння з мінімум 3 туристичними агентствами та створені мінімум 3 нові туристичні продукти)  

 

 

 

 Рекомендовано перенести терміни виконання завдань до 2025 року

так

  1.  

Участь у виставках, ярмарках, торгівельних місіях та конференціях

(Раз у квартал участь у загальноукраїнській події, раз на рік - у міжнародній)

 

 

 

Недостатньо розвинутий туристичний продукт , бренд-бук, та інші види діяльності, які можна було б представляти на виставках, ярмарках, торгівельних місіях та конференціях.

Розробка бренд буку і промоція туристичних маршрутів

 

 

так

 

Стратегічна ціль 2: Згуртована громада, яка захищає інтереси всіх суб’єктів - сіл, мешканців - свідомих своєї самобутності, які компетентно та ефективно співпрацюють для розвитку та високої якості.

 

Операційна ціль 2.1. Зростання суспільних та громадських компетенцій мешканців громади Царичанка та залучення їх до процесу ухвалення рішень у громаді.

  1.  

Створення та діяльність Клубу громадського діалогу та громадянської освіти

(1 документ підписаний 20 особами; мінімум 8 зустрічей щороку, з чого половина у селах поза Царичанкою)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

так

  1.  

Створення Ради з питань рівного трактування та запобігання дискримінації при виконкомі ради громади

(Рада з положенням та програмою діяльності)

 

 

 

 

ні

  1.  

Підтримка для створення, функціонування та співпраці місцевих громадських організацій

(1 рішення, мінімум 9 нових організацій

 

 

 

 

 

так

  1.  

Залучення мешканців до участі у формуванні бюджету громади та громадських консультаціях

(Мінімум 5 консультаційних зустрічей щорічно– по одній на території  кожної колишньої сільської ради)

 

 

 

 

так

  1.  

Щорічні Дні місцевого самоврядування у поєднані з промоцією знань про самоврядування та конкурсами громадянських вмінь

(Дні місцевого самоврядування кожного року в іншій місцевості)

 

 

 

У першій декаді грудня плануються на базі Ділового та культурного центру громаду – у форматі гри "Світ громад"

так

  1.  

Стипендії для креативної молоді для покриття витрат на участь у навчаннях та конференціях загальноукраїнського або міжнародного рівня

(Положення, Фонд, мінімум 5 різних стипендій щорічно)

 

 

 

 

Незначний досвід в організації дій для заохочення креативної молоді.

 

На черзі – започаткування нової фінансової форми підтримки молоді (конкурсу серед школярів "Формуємо течію" ).

До прийняття рішення - допомога надається ситуативним залученням спонсорських коштів

 

так

 

Операційна ціль 2.2. Інтеграція та самобутність об’єднаної громади – розвиток спеціалізації сіл громади Царичанка

  1.  

Підтримка створення об’єднань шанувальників власних сіл

(4 нові об’єднання)

 

 

 

 

Скепсис керівництва старостинських округів щодо доцільності формалізації і систематизації механізмів громадської участі.

Обґрунтування - значний обсяг завдань для керівництва старостинських округів, яке переважно зосереджено на питаннях покращення інфраструктури

 

Фактично об’єднання шанувальників власних сіл існують, але не формалізовані

так

  1.  

Реалізація загально громадських культурних, спортивних та ін. подій у різних населених пунктах громади

(5 подій щорічно)

 

 

 

 

так

 

Операційна ціль 2.3. «Прозора Царичанка» – структури та процедури виконкому відкриті до участі громадськості

  1.  

Створення системи підвищення кваліфікацій службовців місцевого самоврядування 

(План та регламент участі, річний графік підвищення кваліфікацій. Щорічно у навчаннях бере участь мінімум 30% працюючих працівників)

 

 

 

 

так

  1.  

Публічна інформація: «Звідки громада має гроші та на їх витрачає?»

(1 брошура на рік у паперовій та електронній версії)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

так

 

Операційна ціль 2.4. Розвиток сучасної та ефективної суспільної комунікації у громаді та громади зі світом

  1.  

Сучасна, функціональна та інтерактивна інтернет-сторінка громади 

(Сторінка громади, яка систематично оновлюється та 5 підсторінок для сіл)

 

 

 

Рекомендовано розмістити на сайті коротку презентацію про громаду на англійській мові

 

так

  1.  

Зони вільного доступу до Інтернету

(Мінімум 5 зон поза Царичанкою)

 

 

 

Рекомендовано змінити опис завдання

так

  1.  

Комп’ютерні курси для людей похилого віку 60+

(Мінімум 2 курси щорічно)

 

 

 

 

так

 

Стратегічна ціль 3: Сучасна дорожня та комунальна інфраструктура, підтримка і розвиток галузі охорони здоров’я та соціального захисту сприяють здоровому, безпечному та комфортному життю

 

Операційна ціль 3.1.  Доступні та якісні медичні послуги

  1.  

Розбудова та матеріально-технічне забезпечення закладів охорони здоров’я

(Відремонтоване приміщення дитячого відділення на 10 ліжок - 1, проведена реконструкція майнового комплексу закладів охорони здоров’я – 2, 1 укладена угода)

 

 

 

 

Застаріла матеріально-технічна база первинної та вторинної ланки охорони здоров’я в смт Царичанка.

 

Пошук джерел фінансування за проектами: "Реконструкція майна Царичанської АЗПСМ КНП "Царичанський ЦПМСД" Царичанської селищної ради за адресою: вул.Царичанська,134А,  Царичанського району Дніпропетровської області. Проект енергоефективності  (11416,246 тис.грн) та

"Реконструкція майна комунального закладу "Царичанська центральна районна лікарня" Дніпропетровської обласної ради за адресою: вул.Царичанська,134 А, Царичанського району Дніпропетровської області. Проект енергоефективності"  (23364,564 тис.грн).

 

Пропонується виключити пункт завдання - 1 укладена угода (підстава – проведення тендерної процедури по закупці рентгенобладнання для центральної лікарні в смт Царичанка); відремонтоване приміщення дитячого відділення на 10 ліжок – 1

Рекомендовано змінити опис продукту, а саме виключити «відремонтоване приміщення дитячого відділення на 10 ліжок»

 

так

  1.  

Створення системи заохочень для працевлаштування у громаді необхідних медичних кадрів

(Мінімум 1 стажер та 1 практикант щороку; 10 службових квартир)

 

 

 

Реконструкція будівлі колишньої лікарні під службове житло для лікарів потребує значних фінансових інвестицій.

 

Рекомендовано змінити опис продукту ( наприклад, надати в оренду житло набуте у комунальну власність селищної ради від  майна відумерлої спадщини та безхазяйного майна)

 

так

  1.  

Сприяння населенню у отриманні послуг вторинної ланки медичної допомоги

(Консультаційно-діагностичний центр - 1)

 

 

 

Рекомендовано видалити завдання

ні

 

Операційна ціль 3.2. Підвищення якості комунальних послуг на основі розвитку комунальної інфраструктури

  1.  

Створення комунального підприємства та його матеріально-технічне забезпечення

(Створене, оснащене, укомплектоване кадрами комунальне підприємство

 

 

 

Рекомендовано видалити завдання

ні

  1.  

Покращення постачання питною водою, моніторинг та підвищення її якості

(Проведені ремонтні роботи відповідно до наявної проектно-конструкторської документації; ведеться систематичний моніторинг якості питної води в громаді з оприлюдненням результатів на інтернет-сторінці громади)

 

 

 

 

так

  1.  

Покращення системи водовідведення та очищення стоків

(Проведено технічне поточне обслуговування системи очищення стоків у Царичанці, щонайменше 1 просвітницька акція, яка охоплює всю територію громади щороку)

 

 

 

 

У 2012 році на баланс Царичанської селищної ради прийнято об’єкт незавершеного будівництва "Реконструкція очисних споруд каналізації смт Царичанка І етап", який знаходиться по вул.Івана Мазепи.

 

Для введення в експлуатацію об’єкта потрібна реалізація ІІ етапу проекту, який потребує перерахунку ПКД та пошуку джерел фінансування.

Просвітницьку кампанія пропонується провести в 2022 році

 

так

  1.  

Енергозбереження для економії бюджетних коштів та підвищення комфортності життя

(Положення про енергомоніторнг — 1 документ, ремонтні роботи із заходами енергозбереження –щонайменше 4 об’єкти, розділи «енергоефективність» у проектах ремонтно-реконструкційних робіт)

 

 

 

 

так

  1.  

Розвиток ОСББ та інших форм управління обслуговуванням багатоквартирного житла

(Навчально-консультативні та заохочувальні заходи для сприяння ОСББ та іншим формам управління — щонайменше 2 на рік)

 

 

 

Слабка  активність членів ОСББ.

 

Прийнята Програма реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2021-2024 роки від                                    25 листопада 2020 року № 33-2/VIIІ, де виокремлено підрозділ про ОСББ.

Загальна сума фінансування проведення робіт на 4 роки становить 100 тис.грн

так

  1.  

Упорядкування кладовищ в громаді

(Акт обстеження місць поховань в громаді - 1 документ, оприлюднений, щонайменше на офіційному сайті громади нормативний документ, схвалений радою громади, про поховання та утримання кладовищ на території громади — 1 документ)

 

 

 

Відсутність нормативної документації поховань та утримання кладовищ на території громади.

 

Доцільно розпочати зі створення тимчасової депутатської комісії із залученням фахівців санітарної служби, екологів, архітектора

так

  1.  

Утримання та благоустрій об'єктів інфраструктури центральної частини смт Царичанка

(Проведено ремонтні роботи та благоустрій прилеглих територій щонайменше на 7 об'єктах інфраструктури центральної частини смт Царичанка)

 

 

 

Слабка  активність власників або/та користувачів підприємств, установ, організацій, ФОП.

 

Активізація роботи уповноважених осіб на складання  приписів та протоколів за порушення правил благоустрою населених пунктів (ст.152 КУпАП)

 

так

  1.  

Забезпечення регулярного транспортного сполучення з центром смт Царчанка

(Організовано рух 5 автобусних маршрутів, забезпечено пасажиропотік до 15,6 тис.пасажирів на рік)

 

 

 

 

так

 

Операційна ціль 3.3. Відновлення доріг та публічного простору

  1.  

Паспортизація вулиць та доріг

80 відсотків вулиць та доріг комунальної власності мають паспорти відповідно до законодавства

 

 

 

Дороги комунальної власності проінвентаризовані та поставлені на баланс селищної ради.

В Акті оприбуткування зазначені усі технічні параметри доріг

Паспорти відсутні

 

Залучення ліцензованих землевпорядних організацій для виготовлення паспортів вулиць та доріг комунальної власності відповідно до законодавства

 

так

  1.  

Капітальні та поточні ремонти доріг та вулиць, інвентаризація та ремонт мостів

(12 відремонтованих вулиць, реєстр мостових переправ)

 

 

 

 

так

  1.  

Впорядкування адресного господарства, дорожніх покажчиків та дорожніх знаків на дорогах комунальної власності

(Вимоги та рекомендації до зовнішнього вигляду (дизайну) адресного господарства Царичанської громади — 1 документ, Програма впорядкування адресного господарства Царичанської громади – 1 документ)

 

 

 

Потребують перегляду Правила благоустрою території громади.

 

Вивчається питання включення регламенту та вимог позначення на території громади до Правил благоустрою території громади

 

так

  1.  

Розвиток вуличної інфраструктури

(Тротуари вздовж траси)

 

 

 

У 2019 році:

Виготовлено ПКД.

У 2022 році:

перерахунок ПКД та капітальний ремонт тротуарів вздовж вул. Царичанська смт  Царичанка та  міжквартальних під’їзних шляхів по вул. Царичанська  смт Царичанка

так

  1.  

Облаштування місць відпочинку в населених пунктах громади

(Щонайменше 4 облаштованих місця для відпочинку поза Царичанкою)

 

 

 

 

так

 

Операційна ціль 3.4. Налагоджена та ефективна система соціального захисту

  1.  

Створення закладу соціальної допомоги для незахищених категорій населення

(1 створений осередок соціальної допомоги)

 

 

 

Основною причиною затягування процесу передачі повноважень з надання соціальних послуг на місця, у т.ч. створення центру соціальних послуг, є постійні зміни у законодавстві.

Міністерством соціальної політики розробляється проект постанови  "Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)", що врегулює питання створення Центрів соціальних послуг в ТГ

 

так

  1.  

Створення сім'ї патронатного виховання

(1 діюча сім'я патронатного виховання)

 

 

 

 

 

ні

  1.  

Створення умов для легкого та безпечного доступу громадян з інвалідністю до громадських об’єктів на території громади

(Програма полегшення доступу громадян з інвалідністю - 1 документ; пристосування, які полегшують доступ до громадських об’єктів)

 

 

 

Ведеться накопичення пропозицій для створення програмного документу

 

так

 

Соціальна допомога та соціальна реабілітація учасників бойових дій

(Послуги з психологічної допомоги учасникам бойових дій у системі надання медичних послуг)

 

 

 

 

 

так

 

Операційна ціль 3.5. Безпека життя у громаді

  1.  

Розвиток мереж вуличного освітлення в населених пунктах громади

(На 6 вулицях громади виконана реконструкція вуличного освітлення)

 

 

 

 

так

  1.  

Створення центру безпеки у громаді

(Утворений та оснащений Центр безпеки в с. Преображенка)

 

 

 

 

так

  1.  

Налагодження системи оповіщення щодо надзвичайних ситуацій

(Регламент оповіщення населення про надзвичайні ситуації)

 

 

 

Ведеться накопичення інформації для створення документа

так

 

Операційна ціль 3.6. Підтримка проекологічних та профілактичних ініціатив мешканців

  1.  

Моніторинг зелених насаджень, збільшення їх площ

(Положення про моніторинг зелених насаджень — 1 документ та Програма охорони та збільшення площ зелених насаджень )

 

 

 

Ведеться накопичення пропозицій для створення програмного документу

 

так

  1.  

Підвищення екологічної самосвідомості мешканців в діяльності для збереження чистоти довкілля

(Акції «Прибирання Світу» та «Чисте Приорілля» з визначеною тематикою)

 

 

 

 

 

так

  1.  

Заходи зі збереження ріки Оріль, інших водних та природних об’єктів громади

(Спільна місцева програма захисту річки Оріль та водних ресурсів Приорілля, питання захисту річки Оріль внесені до відповідних програм Дніпропетровської та Полтавської областей)

 

 

 

 

 

Виконавчим комітетом Царичанської селищної ради направлені до Дніпровської РДА пропозиції щодо збереження р.Оріль та інших водних об'єктів

так

  1.  

Використання альтернативної енергетики у громаді 

(«Програма розвитку альтернативної енергетики у громаді Царичанка» – 1 документ; реєстр -1 документ; промоційні заходи  – щонайменше 1 на рік)

 

 

 

 

Відбір об’єктів та ділянок комунальної власності придатних до розміщення установок альтернативної енергетики. У переліку реалізованих проектів - котельню, яка постачає тепло КП "Царичанська районна лікарня" ЦСР (переведено на альтернативний вид палива – пелети); на території Бабайківського старостинського округу збудована та діє промислова сонячна електростанція потужністю 7 МВТ, яка займає площу 12 га та є потужним генератором "зеленої енергії"

 

так

 

Операційна ціль 3.7. Розвиток сучасної інфраструктури та методів поводження з побутовими відходами

  1.  

Система збирання, переробки та утилізації твердих побутових відходів

(Схема санітарної очистки — 1 документ)

 

 

 

Схема очищення території – відсутня.

Укладені договори на вивезення твердих побутових відходів: населення – 1300; інші споживачі – 62.

Збирання та вивіз ТПВ здійснює КП "ВОЖКГ" Дніпровської районної ради. Розміщення та захоронення відходів відбувається на паспортизованому полігоні (4,6 га), яке розташоване в  с. Івано–Яризівка (7 км від  смт Царичанка)

так

  1.  

Станція сортування ТПВ на території громади Царичанка

(Станція сортування ТПВ - 1)

 

 

 

Передбачає плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля.

Примітка – завдання замінено в актуалізованій Стратегії

так

  1.  

Майданчики, облаштовані контейнерами для роздільного збирання сміття, в населених пунктах громади

(Схема розташування майданчиків для збирання твердих побутових відходів - 1 документ)

 

 

 

Схема розташування майданчиків для збирання твердих побутових відходів – відсутня.

 

Загальна кількість контейнерів складає  78 штук (47 % від загальної потреби)

так

  1.  

Виховання культури поводження із відходами

(Щонайменше 5 заходів щорічно)

 

 

 

 

 

так

 

Стратегічна ціль 4: Розвинений та креативний простір освіти, культури, спорту та відпочинку задовольняє потреби мешканців, приваблює туристів та партнерів ззовні

 

Операційна ціль 4.1. Залучення молоді до громадського та економічного життя у громаді, створення умов для гарного старту у життя

  1.  

Створення житлових умов для молодих фахівців, працівників установ та організацій необхідних для громади та їхніх сімей

(Реєстр – база даних систематично оновлюється; положення – документ оприлюднений на інтернет-сторінці громади)

 

 

 

 

так

  1.  

Створення системи сприяння обдарованим учням та молодим працівникам з громади для підвищення їхніх  кваліфікацій

(Розроблений, ухвалений радою та впроваджений документ)  

 

 

 

Відсутня система сприяння учням та молодим працівникам, які бажають підвищувати свої кваліфікації для більш ефективної публічної служби в громаді.

 

Було б  доцільним надання пільг для молодих фахівців, які бажають навчатися без відриву  від роботи та/або  укладання угод з абітурієнтами, які обирають необхідні для громади спеціальності.

Практикується надання грошових премій випускникам-медалістам

Примітка – передбачені заходи є частиною декількох цільових програм селищної ради, а не зібрані в одному документі 

 

так

 

Операційна ціль 4.2. Формування та розвиток туристичного потенціалу громади

  1.  

Розвиток інфраструктури гостинності

(6 агротуристичних садиб, кемпінг, 3 місця для паркування)

 

 

 

 

так

  1.  

Опрацювання та впровадження туристичних маршрутів на території громади

(3 марковані туристичні маршрути)

 

 

 

 

так

  1.  

Розробка, узгодження, впровадження та промоція туристичної  марки (бренду) громади

(Марка – повний пакет документації)

 

 

 

 

так

  1.  

Промоція туристичного потенціалу громади

(Буклет про туристичні атракції громади, карта, Інтернет-сторінка, стенд на туристичному ярмарку)

 

 

 

Рекомендовано переформулювати завдання та розширити  опис продукту виконання завдань (наприклад, інформація в соціальних мережах)

 

так

 

Операційна ціль 4.3. Підвищення ефективності культурної інфраструктури у поєднанні з інтенсифікацією креативної участі мешканців у створенні культурних подій

  1.  

Створення оптимальної для задоволення потреб мешканців мережі закладів культури та розвиток їх матеріально-технічної бази

(Царичанський центр культури з 4 філіями у селах)

 

 

 

 

так

  1.  

Розвиток фестивального руху в громаді

(Програма розвитку фестивального руху в Царичанській громаді — 1 документ, доступна на інтернет-сторінці громади)

 

 

 

 

так

  1.  

Розвиток різних форм дозвілля для літніх людей

(План діяльності за напрямком “60+” Царичанського центру культури  та дозвілля — 1 документ)

 

 

 

 

Рекомендовано переформулювати опис продукту виконання завдань на підставі переліку заходів із затвердженого плану діяльності

 

 

так

  1.  

Реконструкція центральної площі та паркової зони у центрі Царичанки

(Відкрита зона рекреації та суспільної інтеграції у центрі Царичанки)

 

 

 

Рекомендовано переформулювати опис завдання при черговій актуалізації Стратегії (наприклад, «Розвиток мережі громадських просторів»)

 

 

 

ні

 

Операційна ціль 4.4. Розвиток мережі освітніх закладі, яка відповідає потребам дітей та дорослих, а також демографічно-економічній ситуації у громаді

  1.  

Формування мережі навчальних та навчально-виховних закладів у громаді

(Мережа навчальних закладів ОТГ Царичанка – 1 документ)

 

 

 

Згідно діючого законодавства заклади освіти   перепрофільовані  в гімназії

так

  1.  

Розвиток матеріально-технічної бази навчальних закладів   

(Ремонти на 9 об’єктах)

 

 

 

 

так

  1.  

Розвиток творчого потенціалу учнівської молоді громади

(Розширена мережа гуртків і відділень закладів позашкільної освіти)

 

 

 

Рекомендовано розширити опис продукту (наприклад, відвідування дітьми гуртків і закладів позашкільної освіти)

так

  1.  

Сприяння розвитку громади через впровадження засад освіти для інновацій STEM  (Science, Technology, Engineering, Mathematics).

(Впроваджена програма «STEM для інновацій» - 1 документ)

 

 

 

У грудні 2021 року в ДАНО буде також  затверджена Програма з трудового навчання для учнів 5-9 класів  2021-2022 н.р. на базі STEM

так

 

Операційна ціль 4.5. Покращення якості та розвиток спортивної інфраструктури та зростання спортивної активності мешканців

  1.  

Розвиток  багатофункціональної спортивної інфраструктури в населених пунктах громади та вдосконалення її матеріально-технічної бази

(План розвитку – 1 документ узгоджений між організаціями та з владою громади; мінімум 3 об’єкти у 3 населених пунктах відремонтовані, впорядковані та здані в експлуатацію)

 

 

 

 

так

  1.  

Реконструкція стадіону «Діброва»

(Реконструйований, відновлений та оснащений стадіон)

 

 

 

 

так

  1.  

Залучення різних верств населення до занять спортом в різних населених пунктах

(Мінімум 2 масштабні заходи у рік)  

 

 

 

 

так

  1.  

Підтримка найбільш спортивно обдарованої молоді

(3 досвідчених зовнішніх тренери співпрацюють з громадою. Впроваджена система підтримки здібних спортсменів. Щонайменше 1 спортивна подія регіонального масштабу щороку)

 

 

 

 

так

 

Попередні пропозиції завдань / заходів до оновленої стратегії

 

 

 

1.

Перенесення термінів виконання завдань

 

2.

 

Розширення опису продукту виконання завдань, переформулювання опису завдань при черговій актуалізації Стратегії та доповнення нових завдань з розвитку нематеріальної культурної спадщини

3.

Доповнення Плану завданнями активізації громадськості та створення умов для започаткування громадських ініціатив – запровадження форм ПАРТИСИПАТИВНОЇ демократії

 

 

 

 

2. Висновки щодо записів Стратегії розвитку громади та обґрунтування потреби їх актуалізації в документі Стратегії.

Проведений моніторинг реалізації стратегії не виявив необхідності зміни принципових положень Стратегії –  стратегічних та операційних цілей. На думку лідерів громади та моніторингової групи, актуальними залишаються абсолютна більшість завдань Плану дій.

Інші коментарі:………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

3. Система впровадження, моніторингу і актуалізації Стратегії в громаді:

 

A) Чи було офіційно створено Групу з впровадження Стратегії?
Відповідь (так/ні): так

Якщо «так», то просимо додати відповідні рішення/розпорядження (ДОДАЄТЬСЯ)

 

B) Якщо Групу з впровадження Стратегії було створено, то чи було підготовлено і затверджено регламент її роботи?

Відповідь (так/ні): затверджено групу з реалізації Стратегії (ДОДАЄТЬСЯ), регламент - ні

Якщо «так», то просимо додати регламент і відповідні рішення/розпорядження.

 

C) Чи Група з впровадження Стратегії вже проводила якісь засідання?

Відповідь (так/ні): так

Якщо «так», то просимо зазначити дати засідань та коротко описати учасників:

Дата засідання 09.12.2020; Учасники: структурні підрозділи виконавчого комітету ЦСР, комунальні установи

Дата засідання 13.04.2021; Учасники: структурні підрозділи виконавчого комітету ЦСР

Дата засідання 21.10.2021; Учасники: структурні підрозділи виконавчого комітету ЦСР

 

D) Чи засідання Групи з впровадження Стратегії були запротокольовані?

Відповідь (так/ні): так

Якщо «так», то просимо додати протоколи засідання або інші документи, які є результатами роботи – наприклад, звіти, висновки і т.і.

https://trello.com/b/yqoIBhpy/%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D1%96%D0%BB-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C-%D0%BF%D0%BE-%D0%B7%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%83%D0%BF%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%85

Звіти ДОДАЮТЬСЯ

 

E) Чи було проведено акуталізацію документу Стратегії?
Відповідь (так/ні): так

Якщо «так», то просимо додати відповідні рішення про внесення змін та актуальну версію документу Стратегії (ДОДАЮТЬСЯ) чи за посиланням https://tsarichanka-gromada.gov.ua/zmini-do-strategii-stalogo-rozvitku-11-21-04-19-04-2021/

 

F) Чи були поінформовані мешканці громади про діяльність щодо моніторингу і реалізації Стратегії?

Відповідь (так/ні): так

Якщо «так», то просимо вказати, як саме було здійснено інформування мешканців громади.

На сайті Царичанської ОТГ за посиланням https://tsarichanka-gromada.gov.ua/zmini-do-strategii-stalogo-rozvitku-11-21-04-19-04-2021/

 

                       


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь