ОФОРМЛЕННЯ ПЕНСІЙНИХ ВИПЛАТ
Прийом документів: дистанційно через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг або за допомогою мобільного застосунку «Пенсійний фонд України».
Якщо ж відсутня можливість скористатися електронними сервісами і є потреба відвідати Фонд особисто — зробити це можна там, де ближче і зручніше, незалежно від місця реєстрації. Відвідувач на власний розсуд може обрати сервісний центр, де бажає отримати ту чи іншу послугу, тобто за фактичним місцем перебування.
Для оформлення пенсійних виплат подавач повинен мати такі документи:
- паспорт, ідентифікаційний номер;
- письмова заява;
- документи, які підтверджують страховий стаж;
- посвідчення учасника бойових дій/довідку про безпосередню участь в антитерористичній операції;
- грошовий атестат, або довідка про розмір грошового забезпечення, і довідка про додаткові
- види грошового забезпечення, які заявник отримував протягом останніх 24 місяців підряд перед місяцем звільнення з військової служби;
- військово-медичні документи про стан здоров'я звільненої особи (за винятком осіб, які не
- проходили військово-лікарську комісію);
- витяг з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи/ довідка МСЕК про визнання особи особою з інвалідністю;
- довідка з банківськими реквізитами (за стандартом IBAN)
СТРОК НАДАННЯ - 30 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ