Театралізована діяльність- розвиток творчих здібностей дітей
«Весь світ – театр, а люди в ньому актори», так говорив герой комедії В.Шекспіра. А що говориться про театралізацію в дошкільному вихованні? Базовим компонентом дошкільної освіти визначено, що театралізована діяльність є специфічним видом дитячої активності, вона передбачає поєднання рухів співу, художнього слова, міміки, пантоміми для створення художнього образу.
У Царичанському дошкільному закладі № 4 «Берізка» пройшло практичне районне методичне об’єднання музичних керівників на тему «Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами музично-театралізованої діяльності». Діти та вихователі на чолі з музичним керівником Голуб Т.Ю. старанно та відповідально готувалися до драматизації: виготовляли декорації, шили костюми, вчили ролі, репетирували таночки, пісні, вірші.
Головні герої (красуня Весна, баба та мишка) розпочали казку «Пригоди писаночки». На протязі всієї гри-драматизації Біла крашанка, залишивши своїх подружок писанок, мандрувала по світу, зустрічаючи друзів, які допомагали їй своїм кольоровим виступом отримати потрібний колір та візерунок.
Всі залишилися задоволеними: бабуся з мишкою знайшли нових друзів, казка – щасливу кінцівку, діти – артисти – призи солодощі, а глядачі – гарний настрій та добрі спогади.
Набутий у дошкільні роки власний мистецько-комунікативний досвід – це запорука не лише загальнокультурного розвитку дитини, а й її розкутості, впевненості, особистісної активності в подальшому житті.