Представники громади взяли участь у тренінгу. ℹ️ «Створення, сталий розвиток та партнерства для адміністраторів медіа (коворкінг) просторів у громадах-партнерах» організованому Програмою USAID DOBRE спільно з Українським кризовим медіа-центром
У рамках компоненту "Місцевий економічний розвиток " LED DOBRE Царичанською селищною радою підготовлена заявка по створенню медіа коворкінг простору в громаді для надання послуг з виробництва високоякісних інформаційно-комунікаційних продуктів.
Поки проєкт перебуває на погодженні програми донора – вчимося організовувати діяльність медіа центрів, переймаємо досвід громад-партнерів DOBRE, які вже мають функціонуючі простори або мають значний прогрес в створенні комунікаційних майданчиків.
Так, представники громади взяли участь у дводенному тренінгу. «Створення, сталий розвиток та партнерства для адміністраторів медіа (коворкінг) просторів у громадах-партнерах» організованому Програмою USAID DOBRE спільно з Українським кризовим медіа-центром (УКМЦ).
Під час тренінгу учасники вчилися організовувати діяльність медіацентрів, комунікувати з громадськістю через ЗМІ, презентувати роботу в медіапросторі та соціальних мережах.
Навчання складалось із кількох блоків. Учасники отримали професійні поради та практичний кейс від Тетяни Колосової, керівниці прес центру УКМЦ щодо особливостей роботи прес центру, алгоритму проведення заходів, формату комунікаційних продуктів, тощо. Змістовними були практичні поради від Владлена Мараєва, засновника і ведучого популярного ютуб- каналу про минуле України та світу без прикрас і фальсифікацій «Історія без міфів».
Важливі речі про роботу з соцмережами, «фішки» від професійних фотографів та відеоператорів, як комунікувати зі ЗМІ, планування роботи і взаємовідносини зі ЗМІ, про це та багато іншого говорили координаторки з комунікацій Програми USAID DOBRE - УКМЦ у центральних та південних областях України Ірина Малик, Ганна Коломієць, Оксана Якуніна, Ольга Ткаченко та спеціаліст технічного супроводу соціальних мереж УКМЦ Дмитро Васильєв.
Побували за кулісами телеканалу ICTV разом з учасниками тренінгу - представниками медіацентрів із громад-партнерів Програми USAID DOBRE.
Сила команди - коли ідея доходить до результату, тому плануємо та виконуємо Програма DOBRE Український кризовий медіа-центр
Як створюються новини та що впливає на рейтинг телеканалів, як TV канали працюють з цільовими авдиторіями. Була цікавою інформація про якісний український контент та соціальні проєкти каналу, про те, як вцілому, влаштована робота однієї з найпотужніших медіагруп Starlight Media . Учасникам візиту розповідала Тетяна Каченюк, комерційна директорка ICTV, СТБ та Нового каналу.