Царичанська громада
Дніпропетровська область, Дніпровський район

Прийом громадян

                               Шановні мешканці громади!

Ви маєте конституційне право звернутися до посадових осіб виконавчого апарату Царичанської селищної ради відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Під зверненням слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Письмове звернення ви можете надіслати поштою або зареєструвати в громадській приймальні селищної ради за адресою:
вул, Залізнична, буд. 10, 2 поверх адмінприміщення селищної ради.
Вимоги до оформлення письмового звернення:

має бути зазначено прізвище, ім’я та по батькові;
місце проживання;
контактний телефон;
викладено суть порушеного питання;
проставлені дата та особистий підпис.
Інформуємо про те, що письмові звернення, адресовані Царичанській селищній раді, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення) на електронну адресу: tsarpossovet@gmail.com

У зверненні має бути зазначено:
прізвище, ім’я, по батькові,
місце проживання,
соціальний стан, пільгова категорія;
викладено суть порушеного питання, прохання або вимоги;
контактний телефон.
Звертаємо увагу на те, що в електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Повідомляємо, що до електронних звернень від фізичних осіб застосовуються вимоги частини 3 статті 7 Закону України „Про звернення громадян” (переадресування за належністю відповідному органу чи посадовій особі).
Електронне звернення не може містити наклепи і образи, дискредитацію органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян та інших посадових осіб, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, буде повернуто з відповідними роз’ясненнями.

 

                                                                                                                                                     Додаток 1

                      до рішення виконавчого  комітету

                      від 11.12.2020 року № 172

 

                                                                               ГРАФІК

роботи виконавчого комітету Царичанської селищної ради

 

Понеділок – четвер                            з 08.00 год.  до 17.00 год.

П’ятниця                                               з 08.00 год. до 16.45 год.

Перерва на обід                                   з 12.00 год. до 12.45 год.

Субота, неділя                                    вихідні дні

 

Секретар виконавчого комітету

Царичанської селищної ради                                                                                Н.В. Герасименко

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Додаток 2

                                                                                                         до рішення виконавчого комітету

                               Царичанської селищної ради

                               від 18.10.2023 року № 184

                                                                        ГРАФІК

прийому громадян посадовими особами

виконавчого комітету Царичанської селищної ради

 

Посада

ПІП

Дні прийому

Години прийому

Голова

Сумський Геннадій Вікторович

Понеділок, четвер

з 08.00 год.

до 10.00. год.

Заступник  голови  з питань діяльності виконавчих органів (питання ЖКГ, земельних відносин, благоустрою та правоохоронної роботи)

Корсун

Олександр

Олександрович

Вівторок, середа

з 08.00 год.

до 10.00. год.

Заступник  голови  з питань діяльності виконавчих органів (питання економіки)

Смоляга

Ірина Олександрівна

Вівторок, п’ятниця

з 08.00 год.

до 10.00. год.

Заступник  голови  з питань діяльності виконавчих органів (соціально-гуманітарні питання)

Журавель Марина Володимирівна

Вівторок, четвер

з 08.00 год.

до 10.00. год.

Секретар виконавчого комітету, селищної ради

Герасименко Наталія Вікторівна

Понеділок, середа

з 08.00 год.

до 10.00. год.

Староста

(Прядівський старостинський округ)

Сливчук Володимир Васильович

Понеділок

 

Вівторок – п’ятниця

з 13.00 год. до 17.00 год.

з 8.00 год. до 12.00 год.

Староста

(Бабайківський старостинський округ)

Чвертка Валентина Панасівна

Понеділок

 

Вівторок – п’ятниця

з 13.00 год. до 17.00 год.

з 8.00 год. до 12.00 год.

Староста

(Михайлівський старостинський округ)

Лях Володимир Іванович

Понеділок

 

Вівторок – п’ятниця

з 13.00 год. до 17.00 год.

з 8.00 год. до 12.00 год.

Староста

(Юр’ївський  старостинський округ)

Чернявська Людмила Андріївна

Понеділок

 

Вівторок – п’ятниця

з 13.00 год. до 17.00 год.

з 8.00 год. до 12.00 год.

Начальник відділу освіти

Китайгора Сергій Миколайович

Понеділок

 

Четвер

з 13.00 год. до 17.00 год.

з 8.00 год. до 12.00 год.

Начальник фінансового відділу

Пугач Наталія Олексіївна

Щодня

з 08.00 год.

до 12.00. год.

Начальник бухгалтерського відділу – головний бухгалтер

Хмельницька

Тетяна Василівна

Щодня

з 08.00 год.

до 12.00. год.

Начальник відділу ЖКГ, благоустрою та інфраструктури

Андрухів

Андрій Володимирович

Щодня

з 08.00 год.

до 12.00. год.

Начальник відділу земельних відносин та екології

Корсун Петро Миколайович

Щодня

з 08.00 год.

до 12.00. год.

Начальник соціально-гуманітарного відділу

Липка

Юрій

Борисович

Щодня

з 08.00 год.

до 12.00. год.

Начальник загально-організаційного відділу

Омелян Наталія Іванівна

Щодня

з 08.00 год.

до 12.00. год.

Начальник відділу правового забезпечення

-

Щодня

з 08.00 год.

до 12.00. год.

Начальник відділу  з питань комунальної власності, цивільного захисту та надзвичайних ситуацій

Горбачова Світлана Андріївна

Щодня

з 08.00 год.

до 12.00. год.

Начальник центру надання адміністративних послуг

Дубовик Леся Дмитрівна

Щодня

з 09.00 год.

до 16.00. год.

Начальник відділу культури, туризму, молоді та спорту

Ключенкова Наталія Миколаївна

Щодня

з 08.00 год.

до 12.00. год.

Секретар керівника (видача довідок)

Коваль

Мар’яна Володимирівна

Вівторок, четвер

з 08.00 год.

до 12.00. год.

з 13.00 год.

 до 16.00 год.

 

Секретар виконавчого комітету

Царичанської селищної ради                                       Наталія ГЕРАСИМЕНКО

 

                                                                       Додаток  3

      до рішення виконавчого      комітету  

          від 11.12.2020 року   № 172

 

ГРАФІК

виїзних особистих прийомів

головою виконавчого комітету Царичанської селищної ради

ПІП

Місце прийому

Дні прийому

Години прийому

Сумський Геннадій Вікторович

с. Прядівка (колишнє приміщення Прядівської сільської ради)

Перший вівторок місяця

з 10.00 год.

до 11.00. год.

с. Бабайківка

(колишнє приміщення Бабайківської сільської ради)

Другий вівторок місяця

з 10.00 год.

до 11.00. год.

с. Юр’ївка (колишнє приміщення Юр’ївської сільської ради)

 

с. Преображенка (приміщення контори СФГ «Сяйво»)

Третій вівторок місяця

з 10.00 год.

до 11.00. год.

 

 

 

 

з 11.00 год.

до 12.00 год.

с. Михайлівка (колишнє приміщення Михайлівської сільської ради)

Четвертий вівторок місяця

з 10.00 год.

до 11.00. год.

                                                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток  4

                                      до рішення виконавчого  

                                                            комітету   від 11.12.2020 року  № 172

                                                  

 

Порядок

роботи із зверненнями громадян, що надійшли поштою,

організації та проведення особистого та виїзних прийомів громадян

1. Загальні положення

Цей Порядок розроблено згідно з Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 року (із змінами), Указом Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», визначає основні вимоги до організації розгляду письмових звернень, проведення особистого прийому громадян керівництвом громади.

ІІ. Порядок опрацювання та розгляду письмових звернень

1. Письмове звернення – це викладені в письмовій формі пропозиції, заяви, скарги, що направлені поштою або передані громадянином особисто чи через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені згідно з чинним законодавством, надійшли через органи влади, засоби масової інформації, від інших органів, установ, організацій.

2. Письмові звернення можуть бути:

- індивідуальні – звернення, що подані окремою особою;

- колективні – звернення, подані групою осіб;

- первинні;

- повторні:

а) викладені громадянином або групою осіб у письмовій формі пропозиції, заяви, скарги виключно з тих питань, які вже були викладені в попередніх зверненнях і які розглянуті по суті, при цьому немає нових даних або фактів, що потребують додаткового вирішення;

б) якщо у зверненні оскаржуються рішення, прийняті при попередньому розгляду в селищній раді;

в) якщо у зверненні повідомляється про несвоєчасний розгляд питань, коли термін розгляду порушено і заявник не отримав відповіді;

г) не вирішені по суті чи не в повному обсязі питання, підняті в попередньому зверненні;

- неодноразові – це звернення громадян, що надходять з одного й того ж питання і надсилається громадянином за короткий проміжок часу, а на попереднє звернення відповідь ще не надано, або надано обґрунтовану відповідь, проте автор з будь-яких причин продовжує надсилати звернення з таким самим змістом;

- масові – це звернення, що надходять до органу влади у великих кількостях від різних громадян з однаковим змістом чи суттю питання.

- дублетні – це пропозиції, заяви, скарги одного й того ж громадянина (або однієї і тієї ж групи осіб) з одного і того ж питання, що направлені різним адресатам та які надійшли на розгляд від державних органів вищого рівня або інших установ, організацій, ЗМІ за належність до ради  для їх вирішення по суті, якщо останні вже отримали звернення відповідного змісту, при цьому дублетні звернення до групи повторних звернень не відносяться;

- анонімні – письмові звернення не підписані автором (авторами), без зазначення місця проживання, а також такі, з яких неможливо встановити авторство.

3. Листи громадян, що надійшли на адресу ради поштою, отримує загально-організаційний  виконавчого комітету Царичанської селищної ради.

4. Працівник відділу:

- перевіряє наявність конверта та додатків до листа, а також відповідність вимогам ст. 5 Закону України «Про звернення громадян»;

- визначає суть, характер і короткий зміст звернення;

- реєструє в журналі звернень громадян;

5. Прийом, попередній розгляд та реєстрація звернення  здійснюється у день надходження.

6. Листи Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня», а також звернення, що надійшли на розгляд за дорученням Президента України, Прем’єр-міністра України або Голови Верховної Ради, розглядаються особисто селищним головою, а в разі його відсутності – заступником, на якого покладено виконання обов’язків голови .

7. Звернення, оформлене без дотримання вимог ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» (тобто, у ньому не вказано прізвище, ім’я, по батькові або адреса, не підписане автором або немає дати, не викладено суть порушеного питання), повертається авторові працівником загально-організаційного  відділу з відповідними роз’ясненнями не пізніше ніж через 10 днів від дня його надходження. Копія такого звернення залишається у провадженні відділу.

8. Відповідь заявнику з роз’ясненням вимог ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» готує відділ правового забезпечення виконавчого комітету. Відповідь надається заявнику за підписом  селищного голови.

9. Анонімні звернення розгляду не підлягають.

10. Письмові звернення, в яких порушені питання, вирішення яких не належить до повноважень селищної ради, пересилаються для розгляду за належністю органу, до компетенції якого відноситься вирішення питання по суті у термін не більше 5 робочих днів із дня надходження до селищної ради, про що повідомляється громадянину, який подав звернення.

11.  Селищний голова, заступники голови, секретар виконкому знайомляться зі змістом звернення, визначають виконавця, до компетенції якого відноситься вирішення зазначених у зверненні питань.

12. Розглянуті керівництвом ради письмові звернення передаються до відділу для  реєстрації у журналі реєстрації пропозицій, заяв та скарг громадян .

13. Контролю за вирішенням питань громадян підлягають:

- листи, про результати розгляду яких необхідно повідомити органи влади вищого рівня або організації;

- листи, у резолюції по яких указано конкретні завдання та терміни.

14. Спеціаліст відділу:

- фіксує  резолюцію керівництва та дату контролю;

-передає звернення виконавцю/ виконавцям;

15. Контроль за вирішенням питань громадян покладається на заступників селищного голови.

Контроль за дотриманням термінів розгляду звернень здійснює загально-організаційний відділ.

16. Термін розгляду звернень установлюється керівництвом селищної ради відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян».

Рішення про продовження терміну розгляду до 45 днів з моменту надходження звернення до селищної ради приймає керівництво селищної ради, яким установлено первинний контроль.

17. Рішення про зняття з контролю звернень громадян приймають посадові особи, які прийняли рішення про взяття їх на контроль.

18. Звернення, на які даються попередні відповіді та інформації, із контролю не знімаються. Контроль завершується тільки після прийняття рішення та вжиття заходів щодо вирішення порушених у зверненні питань, в іншому випадку – інформація передається керівництву для ознайомлення та погодження продовження терміну або встановлення додаткового контролю, відповідне доручення направляється виконавцю.

19. Керівники самостійних структурних підрозділів до 5 числа місяця, що настає за звітним періодом, надають до загально-організаційного  відділу інформацію про стан вирішення звернень за попередній квартал.

ІІІ. Порядок організації і проведення особистого прийому

громадян в селищній раді

1. Прийом громадян керівництвом ради здійснюється згідно графіка, затвердженого розпорядженням голови.

2. Інформація про порядок проведення особистого прийому громадян в раді  і графік прийому опубліковуються на офіційному веб-сайті, розміщується у приміщенні ради та виконавчих органів на стендах .

3. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та особи, які перебувають у родинних відносинах із цими громадянами (крім неповнолітніх дітей). Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.

4. Особистий прийом громадян селищним головою, заступниками голови, секретарем ради(виконкому), начальниками відділів  виконавчого комітету ради проводиться згідно із затвердженими графіками з питань, вирішення яких належить до повноважень ради, а також відповідно до функціонального розподілу обов’язків між керівними працівниками .

Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної праці, інвалідів Великої вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня», проводиться особисто  селищним головою, його заступниками, секретарем ради(виконкому), начальниками відділів ради  першочергово у дні прийому згідно з графіком.

5. Під час запису громадян на особистий прийом голови ради проводиться співбесіда, за результатами якої:

- з’ясовують прізвище, ім'я, по батькові громадянина, місце проживання, соціальний статус, зміст питання (викладено по суті в письмовій формі), посадові особи, до яких заявник звертався за місцем проживання, і рішення, що було прийнято з цього питання;

- вивчають питання, з яким громадянин бажає звернутися на особистий прийом голови ради.

Якщо громадянин звертається до ради повторно, з’ясовується, до кого із заступників голови або якого структурного підрозділу він уже звертався і яке рішення було прийнято .

Громадяни, вирішення питань яких на день прийому знаходиться на розгляді за дорученням керівництва ради у структурних підрозділах , головою ради з цих же питань не приймаються.

6. Спеціаліст відділу, присутній на особистому прийомі у голови організовує його проведення та оформлення в журналі особистого прийому громадян.

7. Особистий прийом громадян заступниками голови, секретарем ради(виконавчого комітету) здійснюється згідно з графіком в порядку черговості громадян, які прийшли на прийом.

ІV. Порядок проведення

виїзних особистих прийомів громадян за місцем їх проживання

1. Водночас з особистими прийомами громадян керівництвом ради здійснюються і виїзні зустрічі з населенням в населених пунктах громади.

Графіки виїзних прийомів громадян заздалегідь розробляються спеціалістами, затверджуються головою і оприлюднюються дошці оголошень у населених пунктах, на  офіційному  веб-сайті. Дані графіки містять інформацію про дні проведення, місце і час прийому.

2.  Старости  на своїх територіях доводять до відома населення інформацію щодо днів і часу прийому,  створюють відповідні умови для проведення прийому.

3. Відповіді на звернення, що надійшли на особистому (у т.ч. виїзному) прийомі, надаються заявникам посадовими особами відповідно до доручення керівництва ради або особисто.

V. Вирішення звернень громадян і надання відповідей заявникам

1. Спеціалісти виконавчого комітету , яким доручено керівництвом ради розгляд звернень громадян, зобов’язані уважно вивчати їх суть, вживати інших заходів для об’єктивного вирішення поставлених авторами звернень питань, з’ясовувати причини, умови, які спонукають громадян скаржитися.

2. Не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставна передача розгляду звернень іншим органам.

3. За результатами розгляду звернень надається письмова відповідь заявникам за підписом голови  ради.

4. Відповідальність за своєчасний та якісний розгляд звернень, надання письмової відповіді  заявнику несуть посадові особи, яким доручено розгляд звернень.

5. Звернення вважаються вирішеними, якщо розглянуто всі поставлені в них питання, вжиті необхідні заходи, заявникам дані вичерпні відповіді. Не допускається визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень.

6. Відповіді інвалідам Великої вітчизняної війни, звернення яких надійшли до ради та розглянуті головою ради, надаються за його особистим підписом керівним працівником ради. Проект відповіді готує виконавець.

7. Якщо виконавців, згідно з резолюціями, декілька, збір інформації та узагальнення відповіді громадянину здійснює виконавець, зазначений першим. У випадку, коли це заступники голови ради, то збір, узагальнення інформації та підготовку проекту відповіді заявнику за дорученням керівництва ради здійснює перший виконавець, при цьому інші виконавці надають йому проекти обґрунтованих відповідей не пізніше ніж за 4 робочих дні до настання терміну виконання, визначеного керівництвом ради.

8. Відповідь за результатами розгляду колективного звернення громадян (якщо звернення підписали двоє та більше громадян) направляється тому громадянину, який у зверненні підписався першим або адреса якого вказана.

9. Після закінчення розгляду звернення та зняття його з контролю матеріали формуються у справу.

Секретар виконавчого комітету                                      Н.  ГЕРАСИМЕНКО

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь